Pályázat
Nagyszénási Polgármesteri Hivatal Jegyzője
a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45.§ (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet
adóügyi ügyintéző
munkakör betöltésére
A közszolgálati jogviszony tartalma:
határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
5931 Nagyszénás, Hősök útja 9.
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Kormányrendelet alapján a munka kör betöltője által ellátandó feladatkörök:
- melléklet 19. Pénzügyi és számviteli feladatkör
(Az I. besorolási osztályban: Felsőoktatásban szerezett gazdaságtudományi, közszolgálati, műszaki menedzser, gazdasági agrármérnöki, jogi szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, informatikai, műszaki, logisztikai felsőfokú, illetve mérlegképes könyvelő szakképesítés.
A II. besorolási osztályban: Gazdasági középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, banki ügyintézői, informatikai, műszaki, logisztikai, menedzserasszisztens szakképesítés.)
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
- gépjárműadóval kapcsolatos feladatok ügyintézése,
- közreműködés a helyi adókkal kapcsolatos ügyfélszolgálati és adóbehajtási feladatok ellátásában,
- önkormányzat mezőgazdasági ügyeinek intézése,
- növényvédelmi hatósági igazgatási feladatok ellátása,
- háruló állategészségügyi hatósági feladatok ellátása,
- Polgármesteri Hivatal munkabiztonsági, munkavédelmi, foglalkozás-egészségügyi feladatainak ellátása,
- hirdetmények kezelése,
- adó- és értékbizonyítvány, valamint adóigazolás kiállítása,
- TakarNet rendszer használata.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- magyar állampolgárság.
- cselekvőképesség,
- büntetlen előélet,
- középiskola/gimnázium,
- Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
- Vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása,
- 6 hónap próbaidő vállalása.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- felsőfokú képesítés,
- közigazgatásban, önkormányzati adóhatósági területen szerzett tapasztalat – legalább 1-3 év szakmai tapasztalat
- ASP rendszer ismerete
- B kat. jogosítvány
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- a 45/2012. (III. 20.) Kormányrendelet 1. melléklete szerinti részletes szakmai önéletrajz,
- iskolai végzettséget igazoló dokumentumok másolata,
- 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, vagy az igénylőlap,
- nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagot az eljárásban résztvevők megismerhetik,
- nyilatkozat arról, hogy a pályázó a személyes adatainak – a pályázati eljárással összefüggésben szükséges – kezeléséhez hozzájárul.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör legkorábban 2018. január 1. napjától tölthető be.
A pályázat benyújtásának határideje: 2017. december 18.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt dr. Füvesi Gábor jegyző nyújt, a 68/443-005-os telefonszámon.
A pályázat benyújtásának módja:
Postai úton a pályázatnak a Nagyszénási Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (5931 Nagyszénás, Hősök útja 9.) Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 3241/2017.
vagy
Személyesen: Nagyszénási Polgármesteri Hivatal Titkárság, 5931 Nagyszénás, Hősök útja 9. I. emelet 1. számú iroda.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A beérkezett pályázatokról a polgármester egyetértésével a munkáltatói jogkört gyakorló jegyző dönt. A pályázatok eredményéről a pályázók írásban kapnak tájékoztatást.
A sikertelenül, illetve eredménytelenül pályázók részére a pályázati anyag visszaküldésre kerül. A pályázat kiírója a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.
A pályázat elbírálásának határideje: 2017. december 22.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
www.kozigallas.gov.hu – 2017. december 3.